Často kladené otázky

 

1. Co ziskám když udělám objednávku na stránkách zoofast.cz?


- možnost využití 3% slevy pro stálé zákazníky
- záruka nejvyšší kvality a vždy značkové výrobky
- možnost sledování změn stavů objednávky
- možnost obdržení newsletteru s atraktivními výrobky http://www.zoofast.cz/page_info.php?pages_id=6  

2. Budu platit poštovné?


Při objednávce nad 690kč doprava bude zdarma – viz DODÁNÍ A PLATBA  

3. Jak dlouho trvá realizace objednávky?


99% objednávek se realizuje do 48h. Jestli výrobek momentálně chybí skladem doba realizace objednávky se může prodloužit do 8 pracovních dnů. V tomto případě naší pracovníci Vás budou co nejrychleji kontaktovali.  

4. Jak správně vytvořit objednávku?


Když už máte zboží v košíku musíte vyplnit formulář s dodací adresou a zvolit druh platby. Na zadanou mailovou adresu dostanete potvrzení objednávky s jeji číslem a všechne podrobností ohledně platby. Jestli jste neobdrželi potvrzující e-mail podívejte se prosíme do nevyžádané pošty spam.  

5. Jak budu informován o datum odeslání objednávky?


Ve chvíli kdy Vaše zásilka bude odeslaná ze skladu dostanete, na uvedenou mailovou adresu, zprávu s číslem dodacího listu. Stav zásilky můžete sledovat, 48h po obdržení e-maile, na stránkach přepravní společnosti Geis parcel (http://www.geis-group.cz/cz/Balikove-prepravy)  

6. Jak můžu zásilku reklamovat?


Jestli poškození odhalite v přitomnosti kurýra sepište protokol o poškození. Pokud poškození zjistíte později kontaktujte se z námi. Reklamovat samozřejmně můžete také prošle, nespravné nebo chybějící v zsáilce zboží. Ve všech případech prosíme udělejte fotky poškozeného/nespravného zboží, které nám pošlete společně s Vaší reklamaci na e-mailovou adresu office@zoofast.cz.  

7. Zda Zoofast má kamenný obchod v České republice?


Kamenný obchod v České republice zatím nemáme.  

8. Zda můžu opravit doručovací adresu?

  Jestli si přejete opravit doručovací adresu prosíme kontaktujte nás pod mailovou adresou office@zoofast.cz(+420) 591140067.  

9. Co dělat když najdu na internetu levnějši zboží?


V tomto případě prosíme přidejte do poznámek při objednání link s výrobkem se stránek konkurence a mý Vám od té levnějši ceny ještě odpočtěme 2%. http://www.zoofast.cz/page_info.php?pages_id=12  

10. Jak se můžu přihlásit nebo odhlásit z newsletteru?


Musíte se přihlásit na stránky www.zoofast.cz a v záložce ´´ Můj účet´´ najděte informaci o možnostech prihlášení nebo odhlášení z newsletteru.

Poradna pro majitele psů a koček | Často kladené otázky | Obchodní podmínky | Reklamační řád | Dodání a platba | Kontaktujte nás | O nás | Podmínky akce | Mapa stránek | Psi | Kočky | změna měny na PLN | 100% spokojenost nebo vrácení peněz!
Chat

Vyberte chat